Odbor Kancelář ředitele
je servisním odborem, který pro orgány kraje a vlastní krajský úřad zajištuje provozní agendy, a to prostřednictvím Oddělení provozu úřadu a správy budov.
Oddělení provozu úřadu a správy budov zajišťuje správu budov užívaných úřadem, mezi které patří budova č. 21 (Baťův mrakodrap), 22, 11, 1 a 1/7, administraci pronájmů nebytových prostor i zabezpečení dodávek energií do svěřených objektů. Dále, zabezpečuje každodenního chodu provozu úřadu včetně stravovacího zařízení v budově Baťova mrakodrapu a správu autoparku.
Vede agendy spojené s bezpečností práce, evidencí, správou a inventarizací movitého a nemovitého majetku sloužícího potřebám úřadu a v neposlední řadě zajišťuje činnost podatelny Krajského úřadu, recepce v Baťově mrakodrapu a kontaktního místa Czech POINT, na kterém si mohou lidé ověřit podpisy a opisy listin.